Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2017 17:39 - 1956.Que Sera,Sera.Whatever will be,will be.Дорис Дей бе главната изпълнителка на този световен хит, някога
Автор: usamus Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 819 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 17.10.2017 14:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ресурси:във: https://play.riffstation.com/search?q=Que%20Sera%2C%20Sera
  play.riffstation.com/results
Doris Day-Que sera, sera.Whatever will be will be:
Акорди:  A E D Bm C#m F#m C

1956. Дорис Дей е главната изпълнителка на този световен хит.
Песента е създадена от 
Jay Livingston and Ray Evans в първото представяне с филма на Алфред Хичкок - 1956,"Човекът, който знаеше твърде много", с участието на Дорис Дей и Джеймс Стюарт в водещите роли:
                      Que sera, sera.Whatever will be will be:
                          Акорди:  A E D Bm C#m F#m C  

  Припев:   Que Sera, Sera, - Whatever will be, will be.
                  The future"s not ours, to see
                   Que Sera, Sera? - What will be, will be.
1- When I was just a little girl,-I asked my mother, what will I be?
Will I be pretty, will I be rich? - Here"s what she said to me.
  Припев: Que Sera, Sera, - Whatever will be, will be.
The future"s not ours, to see - Que Sera, Sera. - What will be, will be


2- When I was young, I fell in love. - I asked my sweetheart what lies ahead
Will we have rainbows, day after day. - Here"s what my sweetheart said.
  
Припев: Que Sera, Sera, -Whatever will be, will be.
The future"s not ours, to see - Que Sera, Sera. - What will be, will be.

3- Now I have children of my own. - They ask their mother, what will I be
Will I be handsome, will I be rich. - I tell them tenderly.
  
Припев: Que Sera, Sera, - Whatever will be, will be.
The future"s not ours, to see - Que Sera, Sera. - What will be, will be

===
1958= Line Renaud = Que Sera Sera =
                          French Lyrics:
   
Refrain: -- Que sera sera - Demain n"est jamais bien loin
      Laissons l"avenir, venir - Que sera sera - Qui vivra, verra


1. Dans le berceau d"un vieux chateau - Une promesse vient d"arriver
Une princesse toute etonnee - A qui l"on vient chanter :
    Refrain: -- Que sera sera - Demain n"est jamais bien loin
      Laissons l"avenir, venir - Que sera sera - Qui vivra, verra


2. On vit grandir et puis rever - La jeune fille qui demandait :
"Dis-moi ma mie si j"aimerai" - Et sa maman disait :
    Refrain: -- Que sera sera - Demain n"est jamais bien loin
      Laissons l"avenir, venir - Que sera sera - Qui vivra, verra


3.
Quand vint l"amant de ses amours - La demoiselle lui demanda :
"M"es-tu fidele jusqu"а toujours ?" - Et le garson chanta :
     Refrain: -- Que sera sera - Demain n"est jamais bien loin
      Laissons l"avenir, venir - Que sera sera - Qui vivra, verra
      Que sera sera

===
l.Doris Day=Usa=
23.628.763 входа
=https://www.youtube.com/watch?v=xZbKHDPPrrc
ll. Lyrics=https://www.youtube.com/watch?v=CcWbZUgymkw
lll.Line Renaud=Fr.=https://www.youtube.com/watch?v=SH3WU5DPxwA
lV.Peter Alexander=Ger=https://www.youtube.com/watch?v=oBXTnLOp77c












Гласувай:
4



1. usamus - ЛОДКА В/ПО РЕКАТА/Styx - Boat On The River ЗАВЕДИ МЕ ОБРАТНО КЪМ МОЯТА ЛОДКА ПО РЕКАТА,АЗ ТРЯБВА ДА ОТИДА НАДОЛУ,ТРЯБВА ДА СЕ ВЪРНА НАДОЛУ...
04.10.2017 18:48
1.Take me back to my boat on the river,I need to go down, I need to come down.
Take me back to my boat on the river And I wont cry out any more.
Time stands still as I gaze in her waters,She eases me down, touching me gently.
With the waters that flow past my boat on the river,So I dont cry out anymore ..
REF.1/ -Oh the river is wide -The river it touches my life like the waves on the sand
And all roads lead to tranquillity base -Where the frown on my face disappears

2.Take me down to my boat on the river And I wont cry out anymore
......INTR......................................................................................................
REF.2/ -Oh the river is deep -The river it touches my life like the waves on the sand
And all roads lead to tranquillity base -Where the frown on my face disappears

3.Take me down to my boat on the river I need to go down, with you let me go down
Take me back to my boat on the river And I wont cry out anymore
And I wont cry out anymore And I wont cry out anymore
-------1979,82========================================================
BG-МИМИ ВЕРСИЯ
1.Ча--ка нашата лодка в реката,на кея ела, на кея ела.
Кло--ни тъжни превива върбата,и бавно се спуска мъгла.
Бе до вчера окъпана в злато,тази река. Ний подарихме и,
нашето лято, а малката лодка,нарекохме Моя любов.
REF.1/-О, до другия бряг не мога да стигна,без теб - ето лодката спря.
Спят отпуснати двете весла.Как да върна при мен любовта?

2.Кло--ни тъжни превива върбата,и бавно се спуска мъгла.
........INTR..........................................................................................................
REF.2/-О, до другия бряг -не мога да стигна,без теб - ето лодката спря.
Спят отпуснати двете весла.,Как да
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: usamus
Категория: Тя и той
Прочетен: 50069
Постинги: 31
Коментари: 5
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930